Funäsfjäll

Idag när jag vakna klockan 10 hade jag fått ny energi så skönt. Tog en dusch slängde fram lite frukost till mig och Erik sen åkte jag och Kino till Gabby och Uno i Järbo. Vi tog en promenad med vovvarna sen hem och kolla efter stugor i Funäsdalen blir nog att vi åker dit vecka 8 eller 9. Mitt i sportlovs veckan :/ Men man måste anpassa sig lite om alla ska kunna åka. Det blir jag Joel, Erik, Gabby och Stefan det är spikat iallafall. Kanske Suzanne ska följa med och jag försöker tjata med mig Malin men det går väl sådär.. Också har jag inte bestämt mig än om jag ska ta med mig Kino.. Svårt att hitta en stuga där man får ta med hund också.. Ja vi får se. Jag längtar ihjäl mig iallafall, vill åka NU!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0