Gnällkärringar

Det är flera som tycker jag är för dålig på att skriva i min blogg. Gabby gnäller just nu, hon ska skita sen ska hon göra en lista åt mig som jag ska svara på.

Kan berätta om min dag och mer där till.
Jag jobba, tänker inte gå in på detaljer där för skulle jag göra det skulle jag lära skriva samma sak varje dag i princip. Malin kom iallafall dit vid halv 4 och gjorde mig sällskap. Vi gick hem och hämta bilen och Erik. Skulle åka till momentum och handla lite grejer till fiddyn så jag kan få ut den på snön nån gång skulle va aaap kul och typ åka efter leden. Iallafall så hann det stänga innan vi kom fram så vi åkte till city gross. jag köpte nå små battri drivna lampor jag tänkte sätta i köket. typ som fake spotlights över diskbänken. dom går på batteri, får se hur starkt dom lyser. tänkte sätta dom under våran äckliga hylla med sånna där fack i som vi aldrig använder för dom ser ut att ha suttit där sen 1700- talet, kanske man ska ta bort dom???

Iallafall tog en sväng in på biltema för att leta efter en grej till bilen som inte fanns. Så vi åkte polis motorcykel istället.. Sen åkte vi hem i opeln som jag måste åla mig in genom bakluckan för att kunna öppna. Har lyckats förstöra hantaget på passagerar dörren och på förar dörren funkar inte låset som det ska. Så bakluckan it is. Ska ta och fixa det där nån dag med inte så jävla kul att hålla på när det är så kallt ute...

Jaja nu orkar jag inge mer så tar resten snabbt. Släppte av Malin, åke hem slängde ihop mat, gick till Ica sen satt jag mig här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0