Grattis Gabrielle Corinne Fasth

GRATTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIS GABBY FICK KÖRKORTET IDAG jag var lika nervös som hon när hon var på uppkörningen, vet inte riktigt varför men jag var pirrig sen klev hon innanför min dörr med största leende som smittade av sig på min mun..

Lite senare åkte vi iväg till Gävle med en väligt nervös gab. "ÄR DET GRÖNT NU SANNA? får jag köra nu?" hjärnsläpp av all nervositet men efter ett tag så körde hon normalt som en vanlig människa. Vi åkte driven på Max och jag vet inte men hon verka lika nervös där "Smält ost sås, ost sås eller alltså sås eller?"

När jag kom hem somna jag på soffan klockan halv 5 vakna halv 9. Inte okej. Erik har varit hem nångång och lämnat cola och chokladbollar. Dom stirrar på mig. Ska försöka ta mig i kragen och gå ut med min hund nu, Malin hänger med!

Just det idag har vi bokat stuga också i Funäsdalen. Vecka 8 drar vi. Nu är frågan skoterkort eller icke skoterkort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0