Lyckades med pannkakor för första gången

Och som vanligt vill jag ligga hemma och sova. Ska göra det om 5 timmar. Då ligger jag i sängen, fatta vad underbart. Sen ska jag kliva upp och göra nånting jag vill göra. Vet inte vad det är för klockan är 7 på morgon då vet man inte vad man vill.

Brukar ni vara ute och gå runt halv 6 på morgon? Troligen inte, men prova göra det för då är folk vänliga och hejar så glatt när man möts om man möts, inte alltid man möter på någon.

Jag är sjukt sugen på mina pannkakor som jag gjorde igår. Har några kvar till lunch hemma i kylskåpet. Alltså, jag lyckades göra pannkakor utan att någon brände fast eller gick sönder. Det måste vara våran nya fantastiska stekpanna. Inget smör behövde jag ha heller i den så dom blir flottig och äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0