Monstermaskin

Alltså SHIT vilken avancerad maskin. Massa olika spakar man ska dra i och fylla upp vatten och tömma vatten, värma upp vatten. Sen lär jag gå dit och slå av den själv och starta om den för sköljning flera gånger om. Det tog säkert 20 minuter innan jag var säker på att jag gjorde rätt och fick igång den. Jag är fortfarande inte säker på att jag gjort rätt men maskinen började tvätta iallafall och jag är nästan 100 på att vattnet blev värmt. Det är ju bra, idag har jag lärt mig nånting nytt eller ja vi får väl se resultatet. Ska gå dit om 25 min och slå av den och sen skölja. Önskar jag hade någon med mig, jag vart jäkligt nervös av den där stora klunsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0