Skoter

Tjohoooooo vakna halv 5 av Eriks snarkande i morse sen klev ja upp 5 och gick till jobbet. Varit ute och promenerat i halkan men aboslut jätte fint väder så det var skönt endå. Åkte lastbil med Erik hem han hade lunch så vi käka lite mat sen tog han med sig Kino och åkte iväg och jobba igen :(

I Söndags hade vi premiär åkning på nya skotern. Krångla lite sen fastna vi men sen gick allt bra :P Skulle så gärna vilja ja en egen skoter en mindre och MYCKET lättare men det får bli till nästa vinter, då ska jag nog ta skoterkort också..

Nu ska jag nog slappa framför tvn en stund sen plocka och städa lite. Diskmaskinen är igång <3 alltså jag älskar min diskmaskin. Sen blir det nog storhandla lite mat, börjar bli tomt här.. Malin har åkt bort så det är lite tomt här hemma men hon kommer hem idag eller imorgon :P Känns lite konstigt att vara hemma utan Kino, ingen som är i vägen hela tiden liksom, men han gillar att åka lastbil och Erik vill ha sällskap så jag får stå ut :)

Nu powernap, laddar in för att dammsuga. YES!!!!

As halt, kul att sladda runt lite på isen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0