Hemma på promenaden

Lever numera något slagt ungkarls liv här på promenaden. Kylskåpet består utav Smör, mjukost, kaviar, juice, mjölk och senap och ketchup såklart sen en massa dricka. Det vi äter är mjuk och hårdbröd, mest hårdbröd. Nu ska vi bryta det och gå enda ner till barrsätra pizzerian och köpa en pizza sen ska vi dricka lite av det som står i kylen. Vi har i alla fall lyckats fått i ordning här på det möbler jag skrapat ihop. Städade och diskade igår. Det tog sin tid. fortsatte idag och gjorde klart sovrummet. Nu återstår bara toaletten. Niklas grejer har vi packat och knölat in på olika ställen.

Har även varit till mitt gamla hem idag eftersom jag är kattvakt där till min egen katt. Jag ville inte ta av mig skorna när jag klev innanför dörren där. Så så snäll som man är har jag även städat och diskat där. Jag må vara världens bästa ex flickvän.

Jag har nu slängt horn i väggen och lyssnar på glad musik igen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0