Promenaden

Det blev som sagt inte lång varigt på Zirkongatan, i natt sover jag min sista natt här. 1+1= två nätter. Drar vidare mot mitt andra tillfälliga boende. Promenaden! Har hjälp syrran och hennes numera sambo att flytta till deras hus idag och kom fram till där att hans lägenhet står tom fram till mitten på augusti, varför stå tom när jag är 20 och bor hos mamma igen. Det fanns bara en sak som var det enda rätta och har du inte räknat ut det nu så är du dum. I alla fall så blir det flytt för 3e dagen i rad. Släpa dit alla mina grejer igen som jag nyss släpade på. Jag har dock inga möbler. Men har hittat lite lånemöbler här och där. Det blir bra. Ungkarl! Eller ungkvinna. Nej nu blir det depp med Horn igen efter alla sorger vi dränkt i öl och whiskey, jag och morsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0