10 grader idag

Hej hå. Här sitter jag i mitt tillfälliga hem, har stulit en matlåda med köttfärsås i. Hoppas det går bra. Tyvärr kan jag varken fråga om jag får bo här eller äta din mat för du är i ett annat land.

Väntar på att det ska bli klart, alltså spaghettin. Jag är så förbannat hungrig, och jag har så förbannat ont i min panna. Idag har jag jobbat så back to reallity. Det är omöjligt att få vara helt ensam när man måste jobba. Kino är så bra, han är bara tyst men finns där om jag behöver honom, han kan ju känna känslor.

Det var långt till jobbet idag, men faktiskt skönt att gå/cykla dit fast klockan var 5 på morgonen för nu är det ju just ute på morgon, så härligt. På väg hem så stanna jag förbi på ett snabbt besök hos min gamla mormor. Hon blir glad när hon får besök. Jag fick ett par gamla skidor som jag tänkte att jag och Kino skulle ge oss ut på åkern i skoter spåret och han skulle få dra mig. Fast lite senare, vi är båda jätte trötta nu. Lite åker-filosofi. Det blir nog skönt, måste ge mig ut innan det blir mörkt bara. Men vi gick där igår och då var det ljust till ja minst klocka 19 iallafall. 

Nu kokar spaghettin adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0