Bra dag!

Idag är en såndär grymt bra dag. Direkt när jag klev utanför dörren idag på väg till jobbet blev jag bara så glad av vädret. Sen har lyckan hållt i sig hela dagen. Kände mig för jävla glad när jag gick hem från jobbet med. Och glädjen tog jag med mig hem och tog in grillen under fläkten för det hade blivit mörkt gjorde marinad slängde fram kycklingfilen från frysen och ställde mig och skala potatis. Det blev alltså marinerad grillad kycklingfile med potatisklyftor och kryddsmör. Har smaskat i oss medans jag berätta för Erik över allt jag var glad för :P sen fick jag för mig att Erik förtjänade massage så fram med massageoljan och nu har jag en glad pojkvän som jag precis tvingat in i duschen för han är svart efter jobbet. Nu ska jag fortsätta vara glad tills jag somnar och ta vara på det bekymmer fria livet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0