Ett inlägg för den som desperat klickar in och kollar om det kommit något nytt efter veckors tomrum

Visst är jag skit bra på att uppdatera? Har ni tur kanske det kommer ett inlägg inom en vecka eller två. Förutom det här då som det inte kommer stå mycket på. Jag har duschat Kino idag vilket betyder att jag har haft och göra hela dagen och kvällen. Erik har köpt en transporter idag vi åkte i den till högbo och gick en promenad.. Min mus är intryckt och klickar hela tiden, det är skit drygt. Nu ska jag äta natcho chips och doppa i ost sås. Min kost har inte varit bra idag.

Frukost: Ett glas oboy
Lunch: En semla
Middag: Massa muffins
Kvällsmat: Gouter macka
Nattmat: Natcho chips

Kommentarer
Postat av: gabbis

Fyfan om jag har käkat det där hade jag spytt. ÄT bättre Sannis:)

2011-03-09 @ 11:03:59
Postat av: Sanna

Ja men idag har jag ätit en halv halvjätte verona pizza ;)

2011-03-09 @ 22:17:32
Postat av: Sarah

Haha du har så sjuka matvanor att det inte är sant! Här finns det bara ris och bläckfisk! Godis existerar inte i annan form än mentos och pringleschipsen är ganska risiga!

2011-03-12 @ 13:27:11
URL: http://tyrasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0