Mamsi

Idag efter jobbet drog jag och mamma till Gävle, lämna en bok på bibblan var på Indiska och var på Gouter och åt en himelskt god macka. Jag har kommit på den bästa kombinationen. Parmesana och vitlöksbröd, ost, lax, gurka, tomat, sallad, rödlök och vitlöksdressing. FYFAN VA GOTT DET VAR!!!!!!!!!!!!! Ett måste säger jag bara till er.. Iallafall efter det åkte vi till Valbo och mamma skulle springa i alla affärer tills jag blev helt slut. Och vad galet rolig vi kan vara måste jag säga. Idag har jag fått mig många goda skratt, mami med :D men så kan det gå om man vill handla på mamma avdelningen och big is beutiful avdelningen.

Jag fick iallafall med mig ett par gardiner och två ljuslyktor från indiska.



grönt är skönt

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka mysiga gardiner Sanna :)

2011-03-16 @ 09:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0