VÅÅÅR

Idag vakna jag klockan 9 av att solen sken in mellan springorna. Klev upp och tvätta av mig tog med mig Kino och gick på en 2 timmars promenad i skogen. Jag älskar våren :) Iallafall gick vi till jobbet sen och där var det bara att fortsätta promenera :P Och sen promenera hem. Trots det här så kände jag att jag ville så gärna göra nånting men vad finns det att göra. Jag har iallafall med mig en liten kamrat hem från jobbet men den sover bara så jag har suttit och kollat på O.C. Nu ska Erik och Jimmy komma och hämta mig så ska vi åka till Gouter i Gävle och jag hoppas dom har lax att välja den här gången med. Fy FAAAAAAAAAAAAAAN vad gott!!!!!!! HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0