Back to blogg

Jaha igår planterade man blommor och gjorde ett nytt land. Det var mer än vad jag visste att jag kunde. Jag och Malin var på sten jakt där i mellan för att få iordning på landet jag gjorde av "resterna" som blev över efter jag planterat i krukorna eller korgarna som inte alls är krukor bara som jag har gjort till krukor. Sen gödsla jag "gräsmattan" som var en gräsmatta en gång i tiden men nu vet jag inte vad som har hänt.

Idag har jag tänkt slipa altan golvet och sedan olja det. Städa lite och göra snyggt. Sommarn är ju för fan här!!!








Kom nyss hem från jobbet och på vägen hem möttes jag av den här skönheten.



Eurasier, världens vackraste hundras. Efter Akita inu såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0