Jag är lucy in the sky jag är högt ovan molnen

Var och hälsade på en vän på sjukhuset här om dagen (nämner inga namn) på vägen ut från sjukhuset fick jag syn på ett öppet förråd. Med piller och dropp och liknande. Äsch tänkte jag och gick vidare tills jag fick min snilleblixt. Vände mig om och såg mig omkring efter personal men det var tomt. Smög mig in i förrådet och drog åt mig så mycket dropp jag kunde pula in under jackan. Min snilleblixt var alltså BEACH 2011. För er som känner mig kanske ni märkt att jag gått upp lite i vikt under vintern. Så nu är det slut på ätandet. För att inte överdriva det hela så har jag precis klickat hem proteinpulver. Man vill ju inte sluta med att se ut som Nicole Richie. Idag är sista dagen jag äter. Tänkte hålla upp 1 månad sen är det Juni och dags för stranden :D Så nu passar jag på med att äta ballerinakladdkaka :D
Jaja nog om det, senare idag ska jag åka och köpa en ny telefon, kan inte gå runt med viktors skrutt längre :P
Nu blir det sova middag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte du koppla dropp på dig själv eller, har du nålar då? Och vad va det för dropp? Står det bara NaCl(natriumklorid) så kan jag meddela att det bara är koksalt, alltså salt och vatten så det innehåller inga näringsämnen om det va det du va ute efter..

2011-05-04 @ 14:15:20
Postat av: Nina

Men va fan Sanna, skämtar du med mig? :P

2011-05-04 @ 18:20:13
Postat av: Sarah

Underbart Sanna! Det gäller att vara kreativ i viktnedgångar!

2011-05-05 @ 09:11:26
URL: http://tyrasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0