Skämtåsido

Hoppas alla förstod, eller hoppas inte. Men i alla fall så var förra inlägget bara en STOR FET REN LÖGN. Vissa förstod andra inte. Det var kul..

På tal om kul så har jag haft helg sen i Torsdags Filip och Fredrik har varit på besök i stan. I Lördags åkte vi till stockholm. Kom hem igår och jag tror min kropp och hjärna fick en chock av att sova inatt för jag är helt slut! Men det var en kul helg i alla fall . Åkt båt, druckit öl och en jävla massa ligg (kommer bilder på liggen).

Snart slutar jag jobbet då ska jag till mamma och hoppas på att få lite käk för våra konton är tomma efter helgen. Sen ska jag ut och övningsköra med henne för nu har jag börjar på körkortet och har 5465 körlektioner i Juni. Så snart så.. Teorin är jag kung på. Pluggar typ flera timmar om dagen. Juli har jag tänkt vara klar. Men det händer bara om jag har flyt med allt. Aja back to work och back to vardagen. HEjdåp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0