Jag klarare :D

Haha ja, jag ljög förut det kom inga fler bilder men skit i de för vet ni va JAG VAR NYSS PÅ MIN FÖRSTA UPPSKRIVNING OCH JAG KLARADE DET MED 56 POÄNG!!!!!!! OCH I MORGON HAR JAG UPPKÖRNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och bilen är under ombyggning är förmodligen inte klar i morgon men kanske i övermorgon eller inte klar men körbar i alla fall. Mycket som ska donas på den så den blir häftig ;)

Jajaja jag är i alla fall så glad så jag har ont i huvet. Kan bero på att jag inte har hunnit ätit idag, bara en muffin och 2 kakor. Men nu blire Verona pizza och sitta och skämmas åt alla på Idol.

HÅLL TUMMARNA ÅT MIG I MORGON!


Kommentarer
Postat av: Monia

wiiie, grattis :) Ska hålla tummarna för dig ;)

2011-09-05 @ 21:15:46
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0